Gospodarka doświadczeń

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Dostępność: Brak
Tytuł: Gospodarka doświadczeń
Autor: Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, Skorek Monika
Rok: 2016
Format: 16.5x23.0cm
Stron: 268
ISBN: 9788301182359
"Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce."