Kanały marketingowe

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 78,22 zł
Tytuł: Kanały marketingowe
Autor: Stern Louis W., El-Ansary Adel I., Coughlan Anne T.
Wydanie: 1
Rok: 2002
Format: 17.0x24.0cm
Stron: 651
ISBN: 8301137398
"Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości."