Konsumpcja w czasach pandemii
- Producent: PWE
-
Dostępność:
Produkt dostępny
- szt.
- 26,52 zł
Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemii
Autor: Chlipała Paweł
Rok: 2022
Format: 16.0x24.0cm
Stron: 170
ISBN: 9788320825060
Autor: Chlipała Paweł
Rok: 2022
Format: 16.0x24.0cm
Stron: 170
ISBN: 9788320825060
"Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera:
• rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
• dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
• przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów."
• rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie,
• dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych,
• przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów."