Neuronauka konsumencka

  • Producent: Difin
  • Dostępność: Produkt dostępny
  • szt.
  • 59,19 zł
Tytuł: Neuronauka konsumencka
Autor: Wąsikowska Barbara
Rok: 2023
Format: 16.0x23.0cm
Stron: 204
ISBN: 9788382702651
"Neuronauka konsumencka zajmuje się teorią podejmowania decyzji przez człowieka, wynikającą z nieuświadomionych i na ogół niewyjaśnionych mechanizmów zachodzących w jego mózgu. W monografii przedstawiono, w zrozumiały sposób, neurobiologiczne metody, techniki i narzędzia (m.in.: EEG, GSR, eye tracking), wykorzystywane w ekonomii behawioralnej w obszarze neuronauki konsumenckiej. Autorka przekazuje wiedzę teoretyczną i praktyczną oraz opisuje własne doświadczenia i spostrzeżenia na temat prowadzenia badań zachowań konsumentów z użyciem tych metod. Zaletą publikacji jest duża liczba zdjęć i grafik będących opracowaniami własnymi Autorki. Książka skierowana jest do wszystkich, którzy interesują się badaniami zachowań konsumentów: studentów, doktorantów, naukowców, menedżerów i praktyków marketingu."