Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Dostępność: Brak
Tytuł: Od gatunku do wizerunku Autokreacje b(v)logerów modowych w mediach społecznościowych
Autor: Szulc Magdalena
Wydanie: 1
Rok: 2022
Stron: 214
ISBN: 9788323240341
"Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych."