Teoria komunikowania masowego
- Producent: Wydawnictwo Naukowe PWN
-
Dostępność:
Produkt dostępny
- szt.
- 51,89 zł
Tytuł: Teoria komunikowania masowego
Autor: McQuail Denis
Wydanie: 1
Rok: 2012
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 576
ISBN: 9788301151539
Autor: McQuail Denis
Wydanie: 1
Rok: 2012
Format: 16.5x23.5cm
Stron: 576
ISBN: 9788301151539
"Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych,
organizacji i kulturze mediów,
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego,
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego,
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej."
Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:
strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych,
organizacji i kulturze mediów,
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego,
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego,
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej."